هواداران تیم برتون و جانی دپ

تیم ‌برتون «بیتل جوس» را به سینما برمی‌گرداند.

تیم‌ برتون در تدارک کارگردانی قسمت دوم اکشن فانتزی و ماجراجویانه «بیتل جویس» است. از ماه مارس امسال بحث تولید این فیلم جدی شد.

در این ماه اعلام شد ست گراهام اسمیت کار نگارش فیلم‌نامه را شروع کرده و حالا خبر می‌رسد وی کار خود را به پایان رسانده است.

منابع نزدیک به پروژه می‌گویند تهیه کنندگان این فانتزی ماجراجویانه پس از چند هفته بحث و مذاکره با تیم ‌برتون،با وی برای انجام کارگردانی فیلم به توافق رسیده‌اند.

تیم‌ برتون گفته است به دلیل تعهد خود برای کارگردانی «بیتل‌جویس 2»قصد ندارد امر کارگردانی فیلم دیگری را برای مدت یک سال قبول کند.

تازه‌ترین خبر این است که برتون هفته قبل اعلام کرد حاضر به کارگردانی فیلم «خانم پریدوین» نیست و به این ترتیب، فرصت آن را پیدا خواهد کرد تا قسمت دوم فیلم مورد علاقه‌اش را جلوی دوربین ببرد.

در عین‌حال وی گفته است اگر بتواند در کنار کارگردانی «بیتل‌جویس2»،فیلم «خانم پریدوین» را هم کارگردانی کند،هردوی آن ها را برای سال آینده میلادی آماده نمایش عمومی خواهد کرد.

این در حالی است که هنوز معلوم نیست کلید فیلم‌برداری دومین قسمت «بیتل‌جویس» چه زمانی زده خواهد شد.



ست ‌گراهام اسمیت در سال 2011 و قبل از اینکه کار نگارش فیلم‌نامه قسمت تازه فیلم را شروع کند،اظهار امیدواری کرده بود که تیم ‌برتون وظیفه کارگردانی آن را به عهده بگیرد.

برتون هم در ژانویه سال 2012 در گفت‌وگویی‌ ابراز علاقمندی کرد که با «بیتل‌جویس2»در مقام کارگردان همکاری کند. با این‌حال وی گفته بود تنها پس از مطالعه فیلم‌نامه،نظر قطعی خود را اعلام خواهد کرد.

به نوشته سایت اینترنتی موویز، از چند ماه قبل مذاکره با مایکل کیتن بازیگر اصلی نسخه اصلی برای حضور در قسمت دوم آن آغاز شده است.

اما هنوز معلوم نیست وی در این قسمت از فیلم در نقش کاراکتر محوری قصه بازی خواهد کرد یا خیر و اطلاعی از مذاکرات او با تهیه کنندگان فیلم  در دست نیست.

تیم ‌برتون از قصه در حال و هوای فیلم‌نامه «بیتل‌جویس 2»تعریف کرده است. ولی خط اصلی قصه آن برای رسانه‌های گروهی فاش نشده است.

نسخه اصلی فیلم در سال 1988 به روی پرده سینماها رفت. قصه فیلم درباره زوج جوانی است که برای رهایی از حضور ارواح غریبه در منزل تازه‌شان،یک روح عجیب و غریب به نام بیتل‌جویس را استخدام می‌کنند.

منبع : خبرگزاری فارس

نویسنده: ادوارد دست قیچی ׀ تاریخ: جمعه 24 آبان 1392برچسب:تیم برتون,بیتل جوس,مایکل کیتون,وینونا رایدر,بیتل جوس 2,جانی دپ,هلنا بونهام کارتر, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

به دنیای تیم برتون خوش آمدید

به دنیای خاص و پر رمز و راز تیم برتون خوش آمدید. در این وبلاگ جدیدترین اخبار، تصاویر و ویدئو از پادشاه دنیای فانتزی تیم برتون قرار میگیرد.


لینکهای دوستان

جستجوی مطالب