هواداران تیم برتون و جانی دپ

تیم برتون که با اگزوز لامبورگینی اش، بوقلمون روز کریسمس، بریان می کند.

اول از همه سال جدید میلادی رو به کسانی که دنبال بهانه ای میگردند برای شاد بودن تبریک میگم.

یه چند مدتی نتونستم آپ کنم از همه ی هواداران عزیز تیم برتون عذر خواهی میکنم.

با یه خبر عجیب دیگه از تیم برتون برگشتم. شما تا حالا مرغ ، کباب ، جوجه و ... رو سرخ کردید حتما. ولی نه با لامبورگینی. خودتون ببینید تیم برتون ما برای شام کریسمسش چطوری

بوقلمونشرو سرخ کرده.

به گزارش " Daily Mail" تیم برتون بوقلمون روز کریسمس خود را با شعله اگزوز اتومبیل " لامبورگینی اونتادور" 300 هزار پوندی خود بریان کرد.

تیم برتون یک بوقلمون خریده، آن را در نوک یک چنگال قرار داده، آن را جلو اگزوز یک لامبورگینی قرار داده و از دوستش خواسته تا آنجا که می شود به این ماشین گاز بدهد. نتیجه اش هم شده:

قرار گرفتن یک بوقلموی سوخاری در وسط شام کریسمس خانواده! (تیم برتونه دیگه)زبان درازی

 

نویسنده: ادوارد دست قیچی ׀ تاریخ: چهار شنبه 11 دی 1392برچسب:تیم برتون,جانی دپ,هلنا بونهام کارتر,بیوگرافی,هلنا,کارتر,تیم برتون,جانی دپ,جانی,دپ,سوئینی تاد,فیلم,انیمیشن,آلیس در سرزمین عجایب,ملکه قرمز,ملکه,سیاره میمون ها,ماهی بزرگ,وبلاگ هواداران جانی دپ,وبلاگ هواداران تیم برتون,هواداران جانی دپ, لرد دپ,وبلاگ جانی دپ,وبلاگ تیم برتون,تولد,هری پاتر,عروس مرده,سایه های تاریک,کارگردان تیم برتون,بازیگر,Helena Bonham Carter,Tim Burton,Johnny Depp,bigraphy,تیم برتون و جانی دپ,, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

به دنیای تیم برتون خوش آمدید

به دنیای خاص و پر رمز و راز تیم برتون خوش آمدید. در این وبلاگ جدیدترین اخبار، تصاویر و ویدئو از پادشاه دنیای فانتزی تیم برتون قرار میگیرد.


لینکهای دوستان

جستجوی مطالب