هواداران تیم برتون و جانی دپ

جانی دپ با «آلیس» دوباره به سرزمین عجایب می‌رود

جانی دپ بدون تیم برتون بار دیگر به سرزمین شگفتی ها برمی‌گردد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اگرچه «جانی دپ» با فیلم «رنجر تنها» نتوانست در اولین هفته نمایش عملکرد مناسبی داشته باشد، اما خبرهایی از ساخت قسمت دوم فیلم پرفروش «آلیس در سرزمین عجایب» با بازی مجدد وی در نقش «مدهتر» آینده خوبی را برای ادامه همکاری «دپ» و کمپانی فیلم «دیسنی» پیش‌بینی می‌کند. جیمز بابین کارگردان فیلم موزیکال و تقریبا موفق "ماپت ها"، کمپانی دیزنی را متقاعد کرد تا  برای "آلیس در سرزمین عجایب" ساخته سال 2010 تیم برتون، کارگردان سرشناس و فانتزی ساز آمریکایی دنباله ای بسازد. در حالیکه قسمت اول این فیلم بر اساس اقتباسی از رمان قرن نوزدهم «لوئیس کارل» با نام «ماجراهای آلیس در سرزمین عجایب» ساخته شد که در آن علاوه‌بر «جانی دپ»، بازیگرانی چون «آن هاث‌وی»، «هلنا بونهام کارتر» و «کریسپین گلوورد» نقش‌آفرینی می‌کردند.

«لیندا ولورتون» که نگارش قسمت اول این فیلم را به کارگردانی «تیم برتون» برعهده داشت، مجددا در حال نگارش قسمت دوم این فیلمنامه است. 

«جانی دپ» همچنین ایفای نقش در پروژه‌های دیگری چون «دزدان دریایی کارائیب 5» را در برنامه کاری خود دارد.

ظاهرا حضور میا واسیکفسکا در این فیلم که "درون شیشه عینک" نام دارد  قطعی شده است و لیندا وولورتون هم برای نوشتن فیلمنامه به این پروژه پیوسته است. خبر آخر مربوط به جانی دپ است که در ساخته سال 2010 تیم برتون در نقش مدهتر ظاهر شد. ظاهرا بازیگر سری فیلم های دزدان دریایی کارائیب در آخرین دور مذاکرات با کمپانی قرار دارد تا به این پروژه بپیوندد. به نظر می رسد بعد از شکست های اقتصادی فیلم های آخرش، جانی دپ می خواهد با پرکاری محبوبیت گذشته اش را باز پس ستاند.

جیمز بابین که قرار است این دنباله را کارگردانی کند هم اکنون در حال کار بر روی دنباله فیلم "ماپت ها" است.  این فیلم 21 مارچ 2014 اکران می شود.

نویسنده: ادوارد دست قیچی ׀ تاریخ: دو شنبه 24 تير 1392برچسب:تیم برتون,آلیس در سرزمین عجایب,جانی دپ,هلنا بونهام کارتر,جیمز بابین,ماپت ها,دزدان دریایی کارائیب 5,وبلاگ هوادارن تیم برتون و جانی دپ,رنجر تنها,Johnny Depp,Tim Burton,Alice in wonderland, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

منتقدان چه نظری درباره فیلم جدید جانی دپ دارند؟

 فیلم جدید جانی دپ اکران شد و حمله ی منتقدان به فیلم شروع.

نقد ها در ادامه ی مطلب...


ادامه مطلب
نویسنده: ادوارد دست قیچی ׀ تاریخ: شنبه 15 تير 1392برچسب:جانی دپ - هلنا بونهام کارتر - رنجر تنها - گور وربینسکی - دزدان دریایی کارائیب - تونتو - وسترن - رنگو - Johnny Depp - Helena Bonham Carter - The Lone Ranger, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

داستان ذیلاگ غول پیکر(با ترجمه فارسی)

 سلام به تمام هوادارن عزیز تیم برتون. بنده به عنوان بخشی کوچک از جامعه ی هواداران تیم برتون و جانی دپ یه هدیه کوچولو براتون آماده کردم.

این هدیه چیزی نیست جز "اولین داستان مصور تیم برتون" که این داستان رو به شرکت دیزنی فرستاد برای چاپ که قبولش نکردن "نامردا"!!!!
این داستان مثل تمام داستان هایی که تیم برتون نوشته به صورت شعر میباشد من اول میخواستم این داستان رو به نثر ترجمه کنم که گفتم : "نه اگه تیم شعری نوشته من هم میتونم به صورت شعر ترجمش کنم پس شروع کردم و ساعت ها وقتم رو گذاشتم تا بتونم شعری بنویسم که هم خلاقیت خودم داخلش باشه هم به داستان تیم لطمه نزنه.
البته این داستان تیم برتون هیچوقت کامل نشد و در حد همون 6 صفحه باقی موند...
یه هدیه بزرگتر هم دارم آماده میکنم که مطئنم همه خوششون میاد.
خوب این هدیه تقدیم به شما هوادارن عزیز داستان " ذیلاگ غول پیکر"
ترجمه ی این داستان نتیجه ی چهار روز تلاش منه پس تمام این اثر محفوظ میباشد و هر گونه کپی مجاز و غیر مجاز آزاد می باشد (برید حالشو ببرید) :))
 
 
لینک دانلود فایل PDF :
نویسنده: ادوارد دست قیچی ׀ تاریخ: دو شنبه 10 تير 1392برچسب:تیم برتون,جانی دپ,هلنا بونهام کارتر,بیوگرافی,هلنا,کارتر,تیم برتون,جانی دپ,جانی,دپ,سوئینی تاد,فیلم,انیمیشن,آلیس در سرزمین عجایب,ملکه قرمز,ملکه,سیاره میمون ها,ماهی بزرگ,وبلاگ هواداران جانی دپ,وبلاگ هواداران تیم برتون,هواداران جانی دپ, لرد دپ,وبلاگ جانی دپ,وبلاگ تیم برتون,تولد,هری پاتر,عروس مرده,سایه های تاریک,کارگردان تیم برتون,بازیگر,Helena Bonham Carter,Tim Burton,Johnny Depp,bigraphy,تیم برتون و جانی دپ,, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

هلنا بونهام کارتر پری سیندرلا می شود.

هلنا بونهام کارتر پری سیندرلا می شود. 

کمپانی دیزنی اعلام کرد که هلنا بونهام کارتر بازیگر فیلم هایی چون "هری پاتر" و "بینوایان" برای بازی در نقش پری سیندرلا قرارداد امضا کرده است.
پیش از این دیزنی حضور بازیگرانی چون کیت بلانشت در نقش نامادری شریر,لیلی جیمز در نقش سیندرلا و ریچارد مدن در نقش شاهزاده را اعلام کرده بود.
 
 
سایت هالیوود ریپورتر این شخصیت را این گونه توصیف می کند:"در این سیندرلا,این شخصیت(پری)مدت بیشتری نسبت به انیمیشن کلاسیک سیندرلا ظاهر خواهد شد.به این صورت که او ابتدا شخصیت حقیقی اش را در جامه ی گدایی پیر پنهان می کند و به این صورت قبل از آشکار ساختن هویت واقعی اش از سیندرلا مراقبت می کند."
 
وظیفه ی کارگردانی این فیلم را کنت برانا,کارگردان فیلم ثور,بر عهده دارد و کریس وایتز و الین براش مک کنا نویسندگان آن هستند.قرار است که فیلم طبق برنامه ریزی ها در سال 2014 انتشار شود.
 
هلنا بونهام کارتر هم به زودی در جدیدترین وسترن کمپانی دیزنی به نام "رنجر تنها" با جانی دپ,دیگر ستاره این فیلم,در سینماها دیده خواهد شد.
 
منبع:نقد فارسی
نویسنده: ادوارد دست قیچی ׀ تاریخ: سه شنبه 4 تير 1392برچسب:تیم برتون,هلنا بونهام کارتر,رنجر تنها,جانی دپ,سیندرلا,ثور,هری پاتر,بینوایان,آلیس در سرزمین عجایب,وبلاگ هواداران جانی دپ و تیم برتون, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

به دنیای تیم برتون خوش آمدید

به دنیای خاص و پر رمز و راز تیم برتون خوش آمدید. در این وبلاگ جدیدترین اخبار، تصاویر و ویدئو از پادشاه دنیای فانتزی تیم برتون قرار میگیرد.


لینکهای دوستان

جستجوی مطالب